Skip to content Skip to footer

2022 Agent Experience Trends Report

Gepubliceerd door: RingCentral

RingCentral heeft onlangs samengewerkt met Benchmark Portal om een ​​enquête uit te voeren over de omzet van Contact Center Agent en Retentie. In de enquête rapporteerden Twothirds of Contact Center -leiders - 65,6% van de respondenten van de enquête - de afgelopen twee jaar een toename van het slijtage of de omzet van agent. Dit rapport zal de top drie factoren van het stijgende verloop van de Contact Center -agenten onthullen en manieren verkennen waarop leiderschapsteams deze trend kunnen omkeren.

Lees verder

Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord RingCentral contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. RingCentral websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.

Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com

Gerelateerde categorieën:,

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Lengte: 13 pagina's

Meer bronnen van RingCentral