Pushmeldingen: wat ze zijn, hoe ze werken en waarom ze ertoe doen
Hoewel meer dan tien jaar oud, blijft PUSH innovatief en veelzijdig. Aanvankelijk gebruikt door merken om met klanten in contact te komen via mobiele apparaten, zijn pushmeldingen uitgebreid. Ze zijn een integraal onderdeel van de dagelijkse technologie geworden en zijn beschikbaar op smartwatches, desktop en mobiele webbrowsers. Van pushmeldingen is aangetoond dat ze de betrokkenheid stimuleren, merken helpen bij het ontwikkelen, ondersteunen en behouden van klantrelaties in de loop van de tijd.
Download nu om te begrijpen wat pushmeldingen zijn, hoe u ze kunt gebruiken en waarom ze belangrijk zijn.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Braze contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Braze websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Kundenbeziehung, Segmentierung, Technologie, Zusammenarbeit
Meer bronnen van Braze
Inspiratiegids: 40+ aanpasbare campagnes die ...
De merken van vandaag gaan een nieuw tijdperk van klantbetrokkenheid in. De snelle digitale transformatie aangevoerd door de Covid-19 pandemie en d...
Beste e-mailmarketing van de klas
Interacties tussen consumenten en merken spelen zich in toenemende mate af over een breed scala aan verschillende online contactpunten, kanalen en ...
E -mailinspiratiehandleiding: 10+ aanpasbare ...
Onze nuttige gids onderzoekt hoe activeringscampagnes, inkomstencampagnes en retentiecampagnes kunnen helpen de bedrijfsgroei te stimuleren.
...