Reimagine Travel: The Customer Journey
Reizen en toerisme zijn weer onderweg. De vraag neemt aanzienlijk toe voor zowel binnenlandse als vrijetijdsreizen, en er is een sterke rebound geweest in internationale en zakelijke reizen. We zijn enthousiast over de pech wangende manieren waarop mensen reizen nadert, en PayPal zet zich in om onze reis- en toeristische partners te helpen aan de stijgende vraag te voldoen.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord PayPal contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. PayPal websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:B2B, Technologie


Meer bronnen van PayPal

De klantervaring optimaliseren met betalingsp...
Klantervaring is niet alleen een modewoord. Het is een onderscheidende factor. Met 2.041 miljard digitale wereldwijde kopers1 vandaag is er nooit e...

Hoe een moderne betalingen u kunnen helpen om...
Betalingen in 2022 zijn veel anders dan slechts enkele jaren geleden. Van Boomers tot Gen Z, consumenten in alle demografie zijn schijnbaar veeleis...

Reimagine Travel: The Customer Journey
Reizen en toerisme zijn weer onderweg. De vraag neemt aanzienlijk toe voor zowel binnenlandse als vrijetijdsreizen, en er is een sterke rebound gew...