De ultieme gids voor de handel zonder hoofd
De toegankelijkheid van het bereiken en consumeren van inhoud via verschillende contactpunten heeft marketeers hun hoofd in een constante strijd laten krabben om gelijke tred te houden met de groeiende eisen van de klant.
Mensen gaan langzaam weg van de traditionele manieren van online interacties met de komst van het mobiele kanaal, Internet of Things (IoT) en Progressive Web Applications (PWA). Bovendien is de klantervaring een pijnpunt geworden voor alle e-commercebedrijven, omdat het belangrijkste doel hier is om een wendbaar en bij voorkeur hyperpersoonlijke klantreis aan te bieden. Dit vereist helaas een enorme hoeveelheid ontwikkelaarswerk, vooral voor grote en enigszins verouderde online winkels.
Hier komt de handel zonder headless te hulp.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Salesmanago contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Salesmanago websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:B2B, Inhaltsvermarktung, Kundendaten, Technologie


Meer bronnen van Salesmanago

De ultieme gids voor de handel zonder hoofd
De toegankelijkheid van het bereiken en consumeren van inhoud via verschillende contactpunten heeft marketeers hun hoofd in een constante strijd la...

Converse case study
Deze case study beschrijft de effecten van het implementeren van een klantbetrokkenheidsplatform in Converse Online Store, een franchise die wordt ...

De ultieme marketeershandleiding voor klantge...
76% van de consumenten heeft volgens McKinsey hun koopgedrag (merkwisseling, kostenrationalisatie, enz.) Permanent veranderd tijdens de pandemie. B...