Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to content Skip to footer

De volledige gids voor gegevens in de eerste partij

Gepubliceerd door: OneTrust

$ 19,2 miljard.
Dat is het bedrag dat slechts twee jaar geleden werd besteed aan gegevens van derden (gegevens verzameld uit bronnen zoals websites en platforms, in tegenstelling tot de persoon waarnaar de gegevens betrekking hebben).
Jarenlang is het verzamelen van gegevens van derden de go-to-methode om door te breken tot een nieuw publiek. Maar vanwege tal van veranderingen rond gegevensprivacy komt dat allemaal ten einde.
We naderen het einde van cookies van derden, en deze verschuiving verandert hoe marketeers en uitgevers hun beroep beschouwen. De eliminatie van cookies van derden vormt uitdagingen voor het creëren van hyper-gerichte, meetbare campagnes. Hoe kunt u doorgaan met het leveren van de personalisatie waar het publiek naar hunkert en die resultaten aandrijven?
Lees nu om meer te ontdekken.

Lees verder

Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord OneTrust contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. OneTrust websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.

Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Lengte: 20 pagina's

Meer bronnen van OneTrust