Evoluerende klantervaring en verwachtingen in Australiƫ
Het leveren van een geweldige klantervaring is essentieel in
elk bedrijf. Het stimuleert loyaliteit, klantbehoud en,
bij uitbreiding, inkomsten en winst.
Goed gedaan, het kan het verschilpunt van een bedrijf zijn,
het bieden van een concurrentievoordeel.
Lees nu om te ontdekken waarom technologie geen complexiteit van klantenservice heeft opgelost - en hoe de kloof in 2022 te dichten.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieƫn:Interaktion mit dem Kunden, Kundenbindung, Kundendaten, Messung, Technologie, Zusammenarbeit
Meer bronnen van ServiceNow
AI en andere intelligente technologieƫn: 3 s...
Intelligente technologieƫn Krachten geweldige klanten en werknemerservaringen.
Kunstmatige intelligentie (AI) en andere intelligente technol...
De 3 belanghebbenden die uw klantervaring tra...
Hoe kun je ondanks onverwachte uitdagingen verbeteringen blijven aanbrengen?
Het realiseren van klantervaringstransformatie kan een uitdaging...
Klantactiviteiten: zes best practices voor he...
Leer zes best practices van klantenservice en operationele leiders voor het leveren van consistente klantervaringen, zelfs wanneer het onverwachte ...