Marketing -Technologie
In-app-berichten: wat ze zijn, hoe ze werken en waarom ze ertoe doen
We leven in een verbonden wereld. Elk scherm is een kans, een kans om met uw klanten in contact te komen....
3 manieren waarop emotionele verbindingen cx kunnen voeden
Wanneer personalisatie niet vruchten afwerpt en gegevens u niet helpen om goede beslissingen te nemen,...
2022 Gids voor het leiden van een agentgericht contactcentrum
Het vinden en behouden van groot talent was nooit gemakkelijk. Maar nu? Effectief personeels- en boeiende...
Het Handbook voor digitale overkomsten in HR
VIJF NIEUWE MANIEREN WAAROP UW HR-VERVOERENDE OVERDELINGEN BETER EN EFFICIETER KAN AFHANDELEN, van indiensttreding...
17 manieren om marketingprojecten te laten doen
Wat voorkomt marketingteams om naar de sterren te reiken en te slagen? Veel voorkomende daders omvatten...
Hoe u uw inhoudscrisis kunt oplossen
Uw klanten verwachten memorabele momenten op elk touchpoint van het merk. Maar wanneer u websites, sociale...
De definitieve gids voor het leiden van koestering
De kopers van vandaag werken met merken en bedrijven via hun eigen onderzoek via meerdere kanalen, lang...
De totale economische impact van Adobe -teken
Adobe heeft onlangs Forrester Consulting opdracht gegeven om een ​​Total Economic Impact (TEI) -onderzoek...
De beginnersgids voor dynamisch case management
Wat is dynamisch case management? Wie gebruikt het en hoe kan het u helpen zich voor te bereiden op de...
De digitale first toolkit
In het afgelopen jaar heeft de samenleving bewezen dat we effectief, creatief en productief overal kunnen...
Dynamische personalisatie aandrijven met gegevens
Met zoveel beschikbare gegevens en geavanceerde tools binnen handbereik, is het mogelijk om dynamische,...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.