Anpassung

2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...

Een marketeershandleiding voor klantervaring
Het leveren van relevante, tijdige, gepersonaliseerde klantervaringen is niet langer alleen een concurrentievoordeel...

BI en gegevenstrends 2021: de geweldige digitale schakelaar
Hoe kan uw bedrijf reageren op een meer verstorende wereld? Door flexibiliteit, behendigheid en bewustzijn...

B2B -marketeershandleiding voor het optimaliseren van klantervaring
Nieuwe benaderingen uitproberen maakt een marketeer spannend. Zelfs wanneer ze worden geconfronteerd...

5 ontmoedigende verkoop- en marketingkloven en hoe deze te overwinnen
Meer informatie over de vijf gaten die u tijd, klanten en winst kunnen kosten in dit digitale e-boek....

Online en offline verbinden: de marketeerhandleiding
Hier is hoe marketeers in contact kunnen komen met klanten en prospects waar ze ook zijn, met behulp...

Ontmoet het moment met uitzonderlijke ervaringen overal.
Het is de eerste van de maand en u moet enkele rekeningen betalen. U logt in op de website van uw bank,...

Tophulpmiddelen om te gebruiken met Salesforce
Salesforce is een CRM -platform (Customer Relationship Management) in de cloud en biedt bedrijven een...

CPQ voor dummies
Ontdek de spelveranderende voordelen van CPQ. Wat is CPQ -software precies? En hoe vertaalt het zich...

Digitalisering van de overeenkomsten van financiële diensten
Veel financiële dienstverleners hebben de overgrote meerderheid van belangrijke processen en klantervaringen...

De waarde van open economieën ontgrendelen met gegevens
Nu de PSD2 en GDPR in 2018 in het spel komen, zal de financiële sector met name grote veranderingen...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.