Hoe voorheen offline bedrijven bloeien na investeringen in e -commerce.
Als u een succesvolle B2B -organisatie hebt, wilt u misschien niets veranderen. Waarom knoeien tenslotte met succes? Maar de groei op…
Meer informatie over de vijf gaten die u tijd, klanten en winst kunnen kosten in dit digitale e-boek. Ontdek hoe u die hiaten kunt sluiten en uw mensen, verwerken en…
5 manieren waarop een e-commerceplatform van hoge kwaliteit ROI kan sturen.
U moet uw klantervaring zorgvuldig definiëren. Test het met potentiële klanten. Kies een nieuw e -commerceplatform of breid uw bestaande…
Minder is meer. Het is zo'n eenvoudige zin, en toch heeft het zoveel waarheid.
In de zakenwereld hebben we allemaal ervaren hoe dingen verbeteren als we ons op minder dingen tegelijk…
Elk bedrijf heeft één ding gemeen: de wens om een ​​hogere inkomsten en snellere groei te bereiken. Maar veel bedrijven worstelen om hun mensen, processen en technologie op elkaar af…
Zelfs de grootste merken of digitale teams zijn mogelijk niet bekend met de aanschaf van een digitaal vermogensbeheersysteem, of weten waar ze aan hun proces moeten beginnen.
Deze RFP-sjabloon kan door…
Leer hoe merken op schaal gepersonaliseerde ervaringen creëren, optimaliseren en leveren.
De klantervaring verandert. Gepersonaliseerde betrokkenheid is nu koning. En naarmate uw bedrijf opschaalt en groeit, begint dit verschillende veelbelovende kansen…
In slechts enkele korte maanden heeft de Global Covid-19-pandemie de manier waarop we werken en leven verstoord. Organisaties in West -Europa passen zich aan dat nieuwe normaal aan door samenwerking…
N'ayant de Cesse de se démarquer de Leurs Concurrentes, Les Marques Sont de plus en plus nombreuzen à se Tourner vers l'ia. Elles ont cependant Besoin d'être conseillées afin de…
Dark Social, onderzoekt de impact van dit groeiende fenomeen en kijkt naar hoe bedrijven op passende wijze en effectief kunnen omgaan met consumenten in een wereld waar consumenten
Ik hou er…
In 2020 ondervond de wereld een snelle verandering in een zeer korte periode. Leveringsmethoden en kanaalvoorkeuren evolueren altijd en bedrijven staan ​​tegenwoordig voor meer uitdagingen dan ooit tevoren.
Hoe zullen deze…
In deze kennisopdracht zullen we analyseren hoe organisaties tegenwoordig verkooppraktijken en -activiteiten moderniseren door het gebruik van e-ondertekeningen en andere nieuwe technologieën. We zullen ons ook concentreren op hoe leiders…