Van innovatie tot winst: strategieën voor nieuwe productontwikkeling voor CPG
Weinig industrieën zijn het afgelopen decennium meer veranderd dan verpakte goederen van consumenten. In een landschap dat is opgeschrikt door een economische crisis, snelle digitalisering en wendbare concurrenten die producten snel op de markt brengen, zijn CPG-bedrijven gedwongen hun strategische innovatieprioriteiten opnieuw te evalueren.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Sopheon contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Sopheon websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Messung, Produkt Management, Technologie, Zusammenarbeit
Meer bronnen van Sopheon
4 manieren om innovatiegroei te versnellen
De industrie van consumentenverpakte goederen (CPG) is het afgelopen decennium dramatisch veranderd. Snelle digitalisering en wendbare concurrenten...
Van innovatie tot winst: strategieën voor ni...
Weinig industrieën zijn het afgelopen decennium meer veranderd dan verpakte goederen van consumenten. In een landschap dat is opgeschrikt door een...
Hoe chemische bedrijven hun doelstellingen vo...
Chemische organisaties worden op velen tegenwind geconfronteerd
fronten. Niet alleen is de omzetgroei vastgelopen, maar meer disruptoren kome...