De klantervaring optimaliseren met betalingspresentatie
Klantervaring is niet alleen een modewoord. Het is een onderscheidende factor. Met 2.041 miljard digitale wereldwijde kopers1 vandaag is er nooit een betere kans geweest om de online verkoop te verhogen.
Maar ondanks de opkomst van digitale kopers is e-commerce conversie slechts 2,72% in de industrie. Het gemiddelde conversieratio voor desktop is 4%, wat daalt tot 3,5% op tablet en slechts 1,8% op mobiel.
Uit onderzoek is gebleken dat 80% van de shoppers niet meer wordt uitgevoerd op sites met een slechte ervaring4, terwijl het verlaten tarief wereldwijd 69,80% is en 47% van de klanten een verkoper vertrouwt met een goed betalingsproces.
Met grote uitdagingen komen geweldige kans. Maar deze uitdaging is verreikend: om voor je concurrenten voor te blijven, nieuwe klanten te winnen en tegelijkertijd bestaande te motiveren om terug te komen. De vraag is: hoe? Het antwoord ligt in de betaalmethode. Voor
Bijvoorbeeld, 37% van de kopers in Duitsland, heeft meer kans om een ​​verkoper te vertrouwen als ze een soepel betalingsproces aanbieden, en 48% zal eerder terugkeren naar een retailer met een goede betalingservaring.
Als de laatste stap in het e-commerceproces kunnen betalingen de perceptie van uw klantervaring te gemakkelijk definiëren.
In dit e-boek zal PayPal specifieke tactieken behandelen over hoe u e-commerce stromen kunt verbeteren met betalingspresentatie. Deze strategieën kunnen barrières voor aankoop wegnemen, de verkoop helpen verhogen en vooral een positievere klantervaring creëren.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord PayPal contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. PayPal websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Digitales Marketing, Marketing -Erkenntnisse, Targeting
Meer bronnen van PayPal
De totale economische impact van PayPal's Ent...
De enterprise-oplossingen van PayPal leveren snel en op schaal creditcard op bedrijfsniveau en alternatieve betalingsverwerkingsdiensten tijdens he...
Voldoen aan veranderende verwachtingen van de...
Voor meer informatie over de impact van het verschuiven van consumentengedrag, werkte PayPal samen met Adweek om beter te begrijpen hoe marketing- ...
De klantervaring optimaliseren met betalingsp...
Klantervaring is niet alleen een modewoord. Het is een onderscheidende factor. Met 2.041 miljard digitale wereldwijde kopers1 vandaag is er nooit e...