5 CRM-strategieën voor effectieve cross-selling en upselling
Effectieve cross- of upselling verbetert de loyaliteit van klanten, verdiept klantrelaties en verhoogt uiteindelijk de levensduur van de klant en het behoud van de klant. Deze snelle gids snijdt naar de achtervolging met 5 beproefde strategieën bewezen de inkomsten te verhogen.
Download dit e -boek om te ontdekken:
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Emarsys contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Emarsys websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Kundenbeziehung, Kundendaten
Meer bronnen van Emarsys
6 verlaten karrenstrategieën om verloren ver...
Terwijl u dit leest, zit het hele jaarlijkse bruto binnenlands product van het Verenigd Koninkrijk in verlaten winkelwagentjes.
Volgens onder...
5 CRM-strategieën voor effectieve cross-sell...
Effectieve cross- of upselling verbetert de loyaliteit van klanten, verdiept klantrelaties en verhoogt uiteindelijk de levensduur van de klant en h...