La Trobe University onderhoudt hoge inschrijvingspercentages met live en on-demand webinars
Opgericht met de bedoeling om hoger onderwijs toegankelijker te maken in Melbourne en Regional Victoria, heeft La Trobe University al meer dan 50 jaar tienduizenden studenten gediend.
Voorafgaand aan de Covid-19-pandemie hield La Trobe een jaarlijks 'Open Day'-evenement dat is ontworpen om huidige en potentiële studenten de kans te geven om meer te leren over cursussen en carrières, de campussen te bezoeken, een voorproefje te krijgen van' uni life ', hoor over Beursmogelijkheden, accommodatie -opties verkennen en meer. Dit evenement was verantwoordelijk voor een grote meerderheid van natuurlijk inschrijving.
Download deze case study voor meer informatie.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ON24 contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ON24 websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieƫn:Datengetriebenes Marketing, Kunden einbeziehen, Kundenanalyse, Marketing -Technologie, Marketinganalysen, Marketingmetriken, Marktforschung, Messung, Online -Video, Technologie, Verbraucheranalyse
Meer bronnen van ON24
Hoe marketing en verkoop kunnen afstemmen in ...
Digitale marketing - en het belang ervan bij het stimuleren van inkomsten - is zelden belangrijker geweest voor organisaties van alle strepen. Maar...
Uw persoonlijke evenementen digitaal nemen
Zoals elke marketeer u kan vertellen, zijn maar weinig dingen net zo effectief in het verkoopproces als betrokkenheid van mens tot mens. Dat is de ...
2021 B2B Marketing Trends Report: hoe de mark...
B2B -marketeers hebben de manier veranderd waarop ze zaken doen, omdat digitale kanalen de standaardbenadering worden. Volgens een rapport van McKi...
