La Trobe University onderhoudt hoge inschrijvingspercentages met live en on-demand webinars
Opgericht met de bedoeling om hoger onderwijs toegankelijker te maken in Melbourne en Regional Victoria, heeft La Trobe University al meer dan 50 jaar tienduizenden studenten gediend.
Voorafgaand aan de Covid-19-pandemie hield La Trobe een jaarlijks 'Open Day'-evenement dat is ontworpen om huidige en potentiĆ«le studenten de kans te geven om meer te leren over cursussen en carriĆØres, de campussen te bezoeken, een voorproefje te krijgen van' uni life ', hoor over Beursmogelijkheden, accommodatie -opties verkennen en meer. Dit evenement was verantwoordelijk voor een grote meerderheid van natuurlijk inschrijving.
Download deze case study voor meer informatie.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ON24 contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ON24 websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieƫn:Datengetriebenes Marketing, Kunden einbeziehen, Kundenanalyse, Marketing -Technologie, Marketinganalysen, Marketingmetriken, Marktforschung, Messung, Online -Video, Technologie, Verbraucheranalyse
Meer bronnen van ON24
On24 Webinar Benchmarks Report 2021
Webinars zijn een van de krachtigste tools voor het creƫren van boeiende digitale ervaringen waar het publiek van houdt. Maar wat zijn de belangri...
15 nieuwe ervaringen om nu te proberen
De verschuiving naar digitaal-eerste kopen, samen met de bijbehorende toename van engagement, betekent dat marketeers meer kansen dan ooit hebben o...
Inzichten 50 afhaalrestaurants: actuele marke...
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd.
De Insight50 -serie is ontworpen om dat aan te pakken. In minder dan een uu...