Retailers moeten de kans op de markt aangrijpen
Retailers heroverwegen hun e -commerce -engagementstrategie om te reageren op het nieuwe winkelgedrag van klanten. Marktplaatsen bieden een nieuwe manier voor retailers om te communiceren en met klanten om te gaan. Ze bieden een breed assortiment van producten en diensten tegen concurrerende prijzen en hebben snel grip gekregen als een uitbreiding van e -commerce -bezigheden van retailers.
Uit onze studie bleek dat marktplaatsen - wanneer effectief worden geëxploiteerd - waarschijnlijk de loyaliteit van de klant vergroten, de gemiddelde orderwaarden verhogen en vertrouwen opbouwen.
Download nu voor meer informatie!
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Mirakl contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Mirakl websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Gruppeneinfluss, Kundendaten, Marketing -Erkenntnisse, Marketing-Kampagnen, Marketingdaten, Marketingmetriken, Marktforschung, Querkanal
Meer bronnen van Mirakl
Fabrikanten plukken voordelen van Direct verk...
Business-to-business (B2B) fabrikanten worden tegenwoordig geconfronteerd met een grotere vraag naar wrijvingsloze koopervaringen. Maar ze worden g...
Retailers moeten de kans op de markt aangrijp...
Retailers heroverwegen hun e -commerce -engagementstrategie om te reageren op het nieuwe winkelgedrag van klanten. Marktplaatsen bieden een nieuwe ...
Marktplaats: de toekomst van e-commerce
Een uitgebreid inzicht in marktplaatsen, hun rol in de ontwikkeling van e-commerce, hun belangrijkste operationele principes en de sleutels tot het...