Denk verder dan traditionele CRM om uw klantenservice te verheffen
Een van uw grootste mogelijkheden om een superieure ervaring te bieden is via klantenservice, en traditionele CRM snijdt het gewoon niet meer. In dit e-boek bespreekt Farrell Hough, senior VP-klantworkflowproducten bij ServiceNow, de noodzaak van speciaal gebouwde klantbetrokkenheidstechnologie en processen die veel verder gaan dan call-loggen om uw bedrijf te onderscheiden van de concurrentie.
Lees het e -boek om te leren:
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Interaktion mit dem Kunden, Kundenanalyse, Kundenbeziehung
Meer bronnen van ServiceNow
Het evolueren van uw klantreizen naar het vol...
Investeren in geweldige resultaten voor klanten en werknemers.
De weg naar uitzonderlijke klantenservice is omgeleid. De klanten van vandaag ...
Ervaring in actie: geweldige dingen laten geb...
De gezondheid van uw merk, producten en diensten hangt af van het af en toe uitzondering van uitzonderlijke ervaringen. Het bestaat altijd, maar er...
Klantactiviteiten: zes best practices voor he...
Leer zes best practices van klantenservice en operationele leiders voor het leveren van consistente klantervaringen, zelfs wanneer het onverwachte ...