2022 Global Customer Engagement Review
Consumenten verwachten realtime, gepersonaliseerde communicatie, naadloos gechoreografeerd over de kanalen en platforms die ze verkiezen, op een manier die relevant en menselijk aanvoelt.
Dit rapport beoordelen we verschuivingen in klantbetrokkenheid
Trends in het afgelopen jaar, wat te verwachten volgend jaar, en hoe merken kunnen voldoen aan evoluerende consumentenbehoeften, kanaalvoorkeuren en privacyproblemen.
Lees dit e -boek om te ontdekken hoe u uw marketingstrategie kunt volgen met deze bewezen feiten en bevindingen.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Braze contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Braze websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Kundenanalyse, Kundendaten, Marketingdaten, Messung, Querkanal, Technologie, Zusammenarbeit
Meer bronnen van Braze
2022 Global Customer Engagement Review
Consumenten verwachten realtime, gepersonaliseerde communicatie, naadloos gechoreografeerd over de kanalen en platforms die ze verkiezen, op een ma...
In-app-berichten: wat ze zijn, hoe ze werken ...
We leven in een verbonden wereld. Elk scherm is een kans, een kans om met uw klanten in contact te komen. En als u het gesprek in uw app wilt houde...
E -mailinspiratiehandleiding: 10+ aanpasbare ...
Onze nuttige gids onderzoekt hoe activeringscampagnes, inkomstencampagnes en retentiecampagnes kunnen helpen de bedrijfsgroei te stimuleren.
...
