Zero Party Data Revolution in eCommerce: maak je klaar voor de nieuwe gegevensprivacy en cookielesswereld
Veel marketingprofessionals raken in de val om van tevoren aan te nemen dat ze weten wat hun klanten willen. Deze houding heeft de neiging om averechts te werken, omdat klanten vaak hun eigen paden volgen in plaats van af te stemmen op de visie van Brainiacs van marketingafdelingen. Daarom moet men overwegen of de vraag naar meer 'menselijke' marketing echt is?
Lees nu om je klaar te maken voor de nieuwe gegevensprivacy en Cookieless World.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Salesmanago contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Salesmanago websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Kundendaten, Online Marketing, Targeting
Meer bronnen van Salesmanago
Recessie Survival Guide for Ecommerce: hoe om...
In 2020 tot 2022 heeft de wereld grote onrust ondergaan. Reeks gebeurtenissen die volgden, hebben ons leven op alle niveaus hervormd. Natuurlijk he...
De ultieme marketeershandleiding voor klantge...
76% van de consumenten heeft volgens McKinsey hun koopgedrag (merkwisseling, kostenrationalisatie, enz.) Permanent veranderd tijdens de pandemie. B...
Zero Party Data Revolution in eCommerce: maak...
Veel marketingprofessionals raken in de val om van tevoren aan te nemen dat ze weten wat hun klanten willen. Deze houding heeft de neiging om avere...