2022 Gids voor het leiden van een agentgericht contactcentrum
Het vinden en behouden van groot talent was nooit gemakkelijk. Maar nu? Effectief personeels- en boeiende werknemers in uw contactcentrum kunnen het gevoel hebben dat u een onmogelijke missie hebt.
In dit e -boek leer je:
Lees verder voor de tips, trucs en inzichten waarmee u de productiviteit van uw team kunt laten groeien, hun tevredenheid kunt verhogen en uiteindelijk voorspelbaar en op schaal uitzonderlijke klantervaringen kunt leveren.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord RingCentral contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. RingCentral websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Messung, Technologie, Zusammenarbeit
Meer bronnen van RingCentral
Wat uw bedrijf nodig heeft voor een hybride e...
De pandemie heeft 'werk' opnieuw gedefinieerd zoals we die kennen. Bedrijven hebben nieuwe technologieën en workflows aangenomen om grootschalig w...
De Innovator's Guide to the Digital-First Con...
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften om de volgende generatie digitale kanale...
2022 Agent Experience Trends Report
RingCentral heeft onlangs samengewerkt met Benchmark Portal om een ​​enquête uit te voeren over de omzet van Contact Center Agent en Retentie....