2022 Gids voor het leiden van een agentgericht contactcentrum
Het vinden en behouden van groot talent was nooit gemakkelijk. Maar nu? Effectief personeels- en boeiende werknemers in uw contactcentrum kunnen het gevoel hebben dat u een onmogelijke missie hebt.
In dit e -boek leer je:
Lees verder voor de tips, trucs en inzichten waarmee u de productiviteit van uw team kunt laten groeien, hun tevredenheid kunt verhogen en uiteindelijk voorspelbaar en op schaal uitzonderlijke klantervaringen kunt leveren.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord RingCentral contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. RingCentral websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Messung, Technologie, Zusammenarbeit


Meer bronnen van RingCentral

2022 Staat van klantervaringstechnologie
Business and Technology Leaders bij groot en klein, in meerdere industrieën, hebben klanttevredenheid geïdentificeerd als een topprioriteit. In h...

Next-Gen Cloud Contact Centers RingCentral Sp...
Ten slotte is het hier-de nieuwe Next-Gen Cloud Contact Centers voor Dummies®, RingCentral Special Edition Ebook. Van boeiende use cases tot een h...

Hoe u maximale productiviteit kunt krijgen va...
Toen Covid-19 bedrijven in maart 2020 sloeg, klauterden bedrijven samen om tijdelijk werk-fromhome (WFH) samenwerkingsoplossingen samen te voegen d...