Intimiteit van de klant: de meest betekenisvolle band met de klant, gebouwd met gegevens van nulpartijen
De e -commerce van vandaag staat op het punt van de grote verandering.
We zijn gewend om de klanten te zien door het prisma van gedrags- en andere impliciete gegevens. Het enorme aantal bezoekers en technologische beperkingen maakten de klanten anoniem.
Maar dit is niet meer wat de klanten meer willen. Volgens Epsilon heeft 80% van de consumenten eerder een aankoop van een merk dat gepersonaliseerde ervaringen biedt. De huidige aanpak op basis van de combinatie van gegevens van eerste en derden kan niet meer leveren.
Download nu om de meest betekenisvolle band met de klant te ontdekken, gebouwd met gegevens van nulpartijen.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Salesmanago contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Salesmanago websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Kundendaten, Marketing -Automatisierung, Segmentierung, Technologie


Meer bronnen van Salesmanago

Converse case study
Deze case study beschrijft de effecten van het implementeren van een klantbetrokkenheidsplatform in Converse Online Store, een franchise die wordt ...

Zero Party Data Revolution in eCommerce: maak...
Veel marketingprofessionals raken in de val om van tevoren aan te nemen dat ze weten wat hun klanten willen. Deze houding heeft de neiging om avere...

De ultieme marketeershandleiding voor klantge...
76% van de consumenten heeft volgens McKinsey hun koopgedrag (merkwisseling, kostenrationalisatie, enz.) Permanent veranderd tijdens de pandemie. B...