De kracht van personalisatie
Vroeger bestond de communicatie van merken voor hun klanten die werden gebruikt uit een memorabele boodschap die zo groot mogelijk is afgeleverd. Maar in de afgelopen jaren heeft de populaire acceptatie van internet en mobiele apps de sluizen geopend als het gaat om bruikbare klantgegevens en nieuwe berichtenkanalen - en nieuwe manieren om geïndividualiseerde inhoud te leveren zijn ontstaan. Het is nu mogelijk om op meerdere aspecten van elke klant te stappen, ze in dynamisch publiek te segmenteren en met hen te praten met rijke berichten die zijn gebouwd op hun verlangens en gedrag.
Het resultaat? Ware, impactvolle personalisatie is nu mogelijk - en in toenemende mate is het wat de consumenten van vandaag verwachten. Dus ga met ons mee voor een kijkje in hoe je het voor je bedrijf kunt laten werken.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Braze contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Braze websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Datengetriebenes Marketing, Kundendaten, Querkanal, Segmentierung, Technologie


Meer bronnen van Braze

Webberichten: wat het is, hoe het werkt en wa...
Omdat webervaringen in de loop der jaren rijker en meer gericht zijn geworden, is er een aanhoudende kloof geweest die gewoon niet is gevuld - name...

Klantbetrokkenheidsplatforms: een kopershandl...
De verwachtingen van de klant zijn het afgelopen decennium dramatisch toegenomen. Klanten verwachten nu dat merken boven en buiten gaan, vooral omd...

Pushmeldingen: wat ze zijn, hoe ze werken en ...
Hoewel meer dan tien jaar oud, blijft PUSH innovatief en veelzijdig. Aanvankelijk gebruikt door merken om met klanten in contact te komen via mobie...