Op weg naar geweldige klantervaringen: een CIO Tech Assessment Checklist voor digitale transformatie
De weg naar succesvolle, voortdurende digitale transformatie is niet zo lang als eindeloos. Organisaties moeten voortdurend evolueren en hun posities optimaliseren om kansen aan te pakken, zich te verdedigen tegen concurrenten en voldoen aan de vereisten van regelgevers en beveiligingsbedreigingen. Aangezien transformatie een complex proces is, bieden we een checklist en een startpunt om na te denken over het beheren van digitale en gegevensstrategieën die geweldige klantervaringen inspireren.
Lees nu en verenig gegevens, maak agile -inhoud, werk via kanalen en personaliseer voor optimale impact.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Adobe contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Adobe websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Anpassung, Interaktion mit dem Kunden, Kundendaten, Marketing -Technologie, Querkanal, Technologie


Meer bronnen van Adobe

Nieuw tijdperk in ervaringsrapport
We hebben allemaal de wijdverbreide impact van de Covid-19-pandemie ervaren. Vanuit een zakelijk perspectief heeft de pandemie veranderingen teweeg...

Creatieve trends 2022-UK
De ernst van het leven tijdens de pandemie heeft zijn tol geëist. Moe van het alledaagse en vertrouwde, zijn mensen zorgelooser, opgewekt en vreug...

Hoe een cloud-native CMS content-levering sne...
De wereld van contentmanagement verschuift. Real-time, gepersonaliseerde ervaringen-zoals het ontvangen van aanbiedingen op uw mobiele apparaat wan...