Suchoptimierung

End-to-end assistentie voor uitvoering van klantervaring
Klanten kiezen waar u ervaringen met uw merk hebt. En wanneer ze dat doen, verwachten ze te worden begroet...

2021 B2B Marketing Trends Report: hoe om te gaan met digitale burn -out
Laten we eerlijk zijn. We worden nu allemaal geconfronteerd met burn -out. Dezelfde oude marketingroutines...

Tijd om te consolideren, niet ingewikkeld
Waarom bedrijven het gebruik van een enkele ondersteuningsoplossing voor zowel klanten als werknemers...

De opkomst van Moderne Systems of Agreement
Dankzij de digitale Transformatie Kunnen bedrijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. Bed naven Hebben...

Entrega de contenidos personizados para dummies
El Año 2020 Ve Al Planeta Viviendo Una Pandemia. Con Algunas Excepciones, Como El Heroico Personal de...

Het stimuleren van klantervaringen met impact
Klanten: om ze te verrassen, moet je ze diep leren kennen. Wees brutaal eerlijk, hoeveel weet u echt...

Vergelijkingsgids voor digitale activabeheer
Als u op zoek bent naar een oplossing voor een Digital Asset Management (DAM), hebt u waarschijnlijk...

Kennis rockt! Een inleiding tot kennisbeheer in het contactcentrum
Het nieuwste e -boek van Cxone, Knowledge Rocks! is een uitgebreide gids voor het bieden van duidelijke,...

Omnichannel is niet langer optioneel
In het Aberdeen -rapport van 2017 over Contact Center en klantervaringstrends stelt dat bedrijven met...

Master Omnichannel Campaign Management
Ervaringen moeten zijn waar uw klanten zijn. En elk moet verbinding maken met het laatste als onderdeel...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.