Skip to content Skip to footer

De zeven stappen naar naadloos marketingwerkbeheer

Gepubliceerd door: Adobe Workfront

Door onze ervaring met de beste merken ter wereld, hebben we geconstateerd dat de meest succesvolle organisaties - en de meest succesvolle marketingleiders - werk hebben als een tier één actief. Ze begrijpen dat werk van invloed is op elk aspect van de organisatie en een primaire motor is van de digitale ervaring. Om marketingleiders te helpen dit kritieke werk te beheren, hebben we zeven verschillende fasen in de Lifecycle van Marketing Work geïdentificeerd en wat er in elke fase moet gebeuren. Hoe efficiënter marketeers door het werk in deze fasen kunnen navigeren, hoe effectiever ze over het algemeen kunnen zijn.
In deze gids bieden we een overzicht op hoog niveau van de zeven fasen van het werk: strategie en inname, budget en plannen, afstemming en creëren, beoordelen en goedkeuren, opslaan en delen, leveren, leveren en meet en optimaliseert. Wij geven u inzicht in hoe u het werk in deze fasen beter kunt beheren om ervoor te zorgen dat u prioriteit geeft aan het werk dat het belangrijkst is.

Lees verder

Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Adobe Workfront contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Adobe Workfront websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.

Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com

Gerelateerde categorieën:, ,

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Lengte: 9 pagina's

Meer bronnen van Adobe Workfront