De gids van de IT -expert voor AI en content management.
Meer dan 60 procent van de CIO's zegt dat kunstmatige intelligentie (AI) en machine learning over vijf jaar van cruciaal belang zijn voor hun bedrijf. Terwijl merken blijven zoeken naar manieren om op te vallen tussen concurrenten, wenden steeds meer zich tot AI. Maar ze hebben wat begeleiding nodig over waar ze moeten beginnen en hoe ze succesvol kunnen zijn.
Een van de meest opwindende gebieden waar AI al een sterke impact heeft gehad, is contentbeheer. Van gepersonaliseerde inhoud en activa -tagging tot inhoudsproductie en A/B -testen, hier zijn enkele van de grootste mogelijkheden voor IT -teams als het gaat om AI en contentbeheer.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Adobe contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Adobe websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Kunden einbeziehen, Technologie


Meer bronnen van Adobe

Uw personalisatie versterken
Wat ze willen - waar en wanneer ze het willen. Dat is wat klanten verwachten.
Houdige hoeveelheden klantgegevens, een gebrek aan middelen en ...

Rationaliseer om uw martech -stapel te modern...
Ondernemingen in de hightech-industrie blijven prioriteit geven aan marktaandeel, omzetgroei, kostenbeheersing en efficiëntie, omdat ze worden gec...

Voorbij de stippellijn. Hoe e-ondertekeningen...
Ontdek hoe e-ondertekeningen efficiënte digitale workflows in een organisatie kunnen stimuleren, waardoor de effectiviteit van HR-, verkoop- en ju...