Hoe u ervoor kunt zorgen dat uw digitale ervaringsplatform geschikt is voor uw behoeften
De verwachtingen van klanten zijn nooit hoger geweest. We verwachten allemaal meer, vooral online. We willen ervaringen die gepersonaliseerd en relevant zijn, in elk digitaal contactpunt.
Hoewel meer dan een derde van de marketingleiders en C-niveau leidinggevenden zeggen dat personalisatie van digitale ervaringen een concurrentievoordeel is voor hun bedrijf, uitten een groot aantal consumenten nog steeds ontevredenheid over hun ervaringen.
Waarom? Omdat talent en visie nutteloos worden gemaakt als de technologie waarop u vertrouwt om uw campagne te leveren, niet geschikt is voor het doel.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Sitecore contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Sitecore websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Inhaltsvermarktung, Kundenbeziehung, Technologie


Meer bronnen van Sitecore

Het stimuleren van klantervaringen met impact...
Klanten: om ze te verrassen, moet je ze diep leren kennen. Wees brutaal eerlijk, hoeveel weet u echt over uw klanten?
Hoewel marketeers erken...

Maak uw business case voor Sitecore Content H...
U hebt een end-to-end weergave van uw levenscyclus van inhoud nodig om aan de verwachtingen van de klant te voldoen en gepersonaliseerde inhoudserv...

Digitale marketing getransformeerd: de toekom...
Digitale marketing is van nature een dynamische plek om te zijn. We hebben een explosie gezien in de hoeveelheid en de verscheidenheid aan inhoud d...