Digitale documentprocessen in 2020: een schijnwerpers op financiële diensten
De Covid-19-pandemie heeft hoe en waar we werken, getransformeerd. Bedrijven hebben snel moeten reageren om zich aan te passen aan externe werknemers, virtuele interacties en digitale uitwisselingen. Om te begrijpen hoe digitale documentprocessen de bedrijfsveerkracht voor financiële dienstverleners ondersteunen tijdens de pandemie, heeft Adobe onlangs Forrester Consulting opdracht gegeven om een wereldwijd enquête uit te voeren, 'hoe digitale documentprocessen verschuiven van best practices naar zakelijke noodzaak'.
Uit het onderzoek bleek dat het hebben van digitale documentprocessen van cruciaal belang was voor het behouden van efficiënte activiteiten, het bieden van verbeterde serviceniveaus en het waarborgen van gestroomlijnde processen voor zowel klanten als werknemers. Digitaliserende documentprocessen zijn een topprioriteit voor financiële dienstverleners - met 68% die hen essentieel beschouwen - is een zakelijke noodzaak voor de komende jaren.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Adobe contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Adobe websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Querkanal, Technologie, Zusammenarbeit


Meer bronnen van Adobe

Creative Cloud Pro Edition: Solutions Guide
In onze recente Global Creative Survey spraken we met 1500 creatieve teams en de IT -leiders die hen ondersteunen van bedrijven over de hele wereld...

Evolutie van de toolkit van de marketeer
Meer dan ooit hebben bedrijfsorganisaties een 360-graden beeld van hun klanten nodig om het soort hoogwaardige, consistente klantervaring te bieden...

Het opbouwen van digitale veerkracht - hoe ma...
Het afgelopen jaar is er veel geweest voor marketeers-en de aanstaande vermindering van de toegang tot ID's van derden (3PID's) maakt er deel van u...