Hoe u een inkomstenmotor bouwt voor een digitale eerste wereld
Terwijl persoonlijke evenementen een achterbank nemen voor digitale ervaringen, en bedrijven proberen momentum te behouden zonder persoonlijke interacties, is het hebben van een up-to-date digitale marketingstrategie van cruciaal belang geworden. Het is tijd om onze marketingtactieken te vernieuwen om te slagen in een digitaal gericht consumentenlandschap.
Lees hoe u een inkomstenmotor kunt bouwen voor een digitaal-eerste wereld voor een kijkje uit de eerste hand naar enkele van de uitdagingen waarmee marketeers worden geconfronteerd terwijl ze de kloof tussen fysiek en digitaal willen overbruggen, en hoe u een gecentraliseerde strategie kunt creëren die elke fase van zich uitstrekt de online koopreis. Je leert:
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ON24 contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ON24 websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:B2B, Digitale Marketingstrategien, Digitales Marketing, Modernes Marketing, Querkanal, Targeting, Technologie, Vermarktungsstrategie


Meer bronnen van ON24

Onderzoeksbrief: gebeurtenissen en snelle pij...
Best-in-class marketingorganisaties verlengen hun inspanningen dan het vullen van de top van de vraag waterval, in overeenstemming met de verkoop o...

2021 B2B Marketing Trends Report: hoe om te g...
Het publiek wordt opgebrand op digitale marketing. Ze zijn overstroomd-non-stop-met e-mails, e-boeken, webinars en dezelfde digitale marketingtrucs...

8 hogere ED digitale ervaringen maken de cijf...
De digitale toekomst is hier en instellingen voor hoger onderwijs zijn uitzoeken hoe ze er het beste van kunnen maken. Voor universiteiten betekent...