Het oplossen van 7 uitdagingen voor marketingprojectmanagement
Er zijn enkele stressoren die alle marketeers als 'onderdeel van de baan' accepteren: projecten starten met imperfecte of onvolledige informatie, onderhandelen met collega's voor toegang tot specifieke teamleden, voorbij deadlines varen, late nacht klauteren om bestanden af te ronden en eruit te halen de deur, en meer. Volgens een recent onderzoek onder marketeers over de hele wereld, melden 9 van de 10 frustraties die hen weerhouden hun hoogste werkzaamheden te voltooien. Marketeers besteden zelfs 81 procent van hun werkdag jongleren met activiteiten, zoals vergaderingen, administratief werk, e -mail, het opjagen van bestanden en triagerende werkverzoeken. Dat laat niet veel tijd over om het werk met de hoogste waarde te doen. En de gemeenschappelijke oplossingen-werkende nachten en weekends om in te halen, verplichte statusbijeenkomsten, onhandelbare middelen spreadsheets en meer-zijn niets meer dan pleisters.
We verdragen deze frustraties omdat we geloven dat ze deel uitmaken van het overgangsritueel om het in de marketingwereld te maken. Maar deze uitdagingen hoeven uw dagelijkse dag niet te definiëren. Om de beste manier te vinden om zware en gecompliceerde workloads vakkundig te beheren, moet u de ware bronnen van de frustraties regelmatig begrijpen waarmee marketeers worden geconfronteerd. Lees verder om zeven van de meest voorkomende uitdagingen te leren en wat u kunt doen om ze te repareren.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Adobe Workfront contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Adobe Workfront websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Messung, Zusammenarbeit
Meer bronnen van Adobe Workfront
De gids van de marketeer om met behendigheid ...
Over de gids
Zo snel en wendbaar, het voelt nauwelijks als werkmanagement.
Er is niets meer verstikt voor het succes van een marketingt...
Van ad hoc tot geoptimaliseerd.
Mensen zijn de technologie beu die het werk harder maakt dan het moet zijn. In feite suggereert Adobe's 2021 State of Work Survey dat verergerende ...
Werkbeheer dat werkt zoals creatieven doen.
Over de gids
Op het goede pad blijven. Zonder creativiteit te pauzeren.
Het is tijd om de workflowprocessen te automatiseren die uw cre...