Is uw laatste mijltechnologie geschikt voor het doel?
De laatste mijl evolueert altijd. In de nieuwe, digitale post -pandemische realiteit moeten bezorgbedrijven een reeks uitdagingen overwinnen om klanttevredenheid en winstgevendheid te beschermen.
Lees dit rapport om het onderzoek en belangrijke bevindingen van Scandit te ontdekken over de laatste mijltechnologie van bedrijven en als het geschikt is voor het doel in het nieuwe landschap.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Scandit contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Scandit websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Technologie


Meer bronnen van Scandit

Stimuleer CPG-inkomsten via gedigitaliseerde ...
E-commerce heeft de afgelopen 20 jaar de aankooptrends gevormd. Maar verrassend genoeg is de wereldwijde B2B-e-commerce-markt ($ 6,64 biljoen in 20...

Is zelfcanning mainstream geworden?
Zelfscan- of scan- en go-winkelervaringen maakten al gestage in heel Europa die 2020 binnenkwamen, met name in retailers van supermarkten en superm...

Boost farmaceutische inkomsten en naleving do...
Farmaceutische fabrikanten verliezen zoveel inkomsten door B2B-herbestellingfouten. Dus waarom wenden meer niet tot technologie om te helpen met e-...