Het cross-channel marketingverschil
Tegenwoordig is het gebruik van een cross-channel benadering van klantbetrokkenheid niet leuk om te hebben, het is een noodzakelijk. En echt effectieve betrokkenheid vandaag hangt af van uw vermogen om klanten te bereiken waar ze zijn. Als je het met succes kunt doen, kan de impact enorm zijn: Braze Research heeft aangetoond dat wanneer merken kruiskanaal omarmen, ze de gemiddelde levensduur van hun gebruikers met 76%kunnen stimuleren.
Lees nu om een ​​inzicht te krijgen in een exclusief rapport, verkent hoe verschillende kanaalcombinaties invloed hebben op betrokkenheid, modernisering, retentie en hoe merken het meeste uit hun berichten kunnen halen.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Braze contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Braze websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:E -Mail -Kampagnen, Querkanal, Vermarktungsstrategie


Meer bronnen van Braze

Het cross-channel marketingverschil
Tegenwoordig is het gebruik van een cross-channel benadering van klantbetrokkenheid niet leuk om te hebben, het is een noodzakelijk. En echt effect...

2021 Global Customer Engagement Review
We hebben gegevens uit drie verschillende bronnen geanalyseerd om de eerste wereldwijde klantbetrokkenheidsreview te maken. We bepalen hoe geweldig...

In-app-berichten: wat ze zijn, hoe ze werken ...
We leven in een verbonden wereld. Elk scherm is een kans, een kans om met uw klanten in contact te komen. En als u het gesprek in uw app wilt houde...