Het cross-channel marketingverschil
Tegenwoordig is het gebruik van een cross-channel benadering van klantbetrokkenheid niet leuk om te hebben, het is een noodzakelijk. En echt effectieve betrokkenheid vandaag hangt af van uw vermogen om klanten te bereiken waar ze zijn. Als je het met succes kunt doen, kan de impact enorm zijn: Braze Research heeft aangetoond dat wanneer merken kruiskanaal omarmen, ze de gemiddelde levensduur van hun gebruikers met 76%kunnen stimuleren.
Lees nu om een ​​inzicht te krijgen in een exclusief rapport, verkent hoe verschillende kanaalcombinaties invloed hebben op betrokkenheid, modernisering, retentie en hoe merken het meeste uit hun berichten kunnen halen.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Braze contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Braze websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:E -Mail -Kampagnen, Querkanal, Vermarktungsstrategie
Meer bronnen van Braze
De kracht van personalisatie
Vroeger bestond de communicatie van merken voor hun klanten die werden gebruikt uit een memorabele boodschap die zo groot mogelijk is afgeleverd. M...
E -mailinspiratiehandleiding: 10+ aanpasbare ...
Onze nuttige gids onderzoekt hoe activeringscampagnes, inkomstencampagnes en retentiecampagnes kunnen helpen de bedrijfsgroei te stimuleren.
...
Connected Engagement: Inzicht in de huidige m...
De consumenten van vandaag verwachten dat merken ze kunnen begrijpen en met hen kunnen spreken zonder een beat over te slaan als ze van apparaat na...