Hoe Industry 4.0 slimme marketing naar productie brengt
Groter. Beter. Sneller. Sterker. Dat is het uitgangspunt van Industry 4.0, waar nieuwe technologieƫn verbindingen maken tussen fysieke en digitale werelden mogelijk. Maar productie- en industriƫle professionals missen een cruciaal element van de 4.0-vergelijking: dynamische digitale ervaringen die grotere, betere en snellere toegang bieden tot bronnen voor partners, klanten en eindgebruikers.
Dus, hoe kan een productie professional zijn digitale ervaringsreis starten? Download hoe Industry 4.0 slimme marketing naar productie brengt om de ins en outs van digitale marketing vandaag te ontdekken.
In dit e-boek zul je:
Download dit e-boek nu!
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ON24 contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ON24 websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieƫn:B2B, Inhaltsvermarktung, Technologie


Meer bronnen van ON24

De B2B Marketeer's Guide to Scrappy Marketing...
Als marketeers kunnen we een kieskeurig stel zijn. In een poging om onze beste voet naar voren te brengen, gebruiken we vaak merkrichtlijnen, toon-...

2021 B2B Marketing Trends Report: hoe om te g...
Het publiek wordt opgebrand op digitale marketing. Ze zijn overstroomd-non-stop-met e-mails, e-boeken, webinars en dezelfde digitale marketingtrucs...

2021 B2B Marketing Trends Report: hoe de mark...
B2B -marketeers hebben de manier veranderd waarop ze zaken doen, omdat digitale kanalen de standaardbenadering worden. Volgens een rapport van McKi...