2021 Digitale ervaringen Benchmarks: jaarverslag
2020 had veel verrassingen in petto voor digitale marketeers. Veldevenementen moesten online worden gepusht, kopersreizen moesten volledig plaatsvinden via digitale kanalen en investeringen in digitale ervaringen die door het dak werden geschoten.
Dus, hoe ziet digitale marketing er nu uit? Bekijk onze 2021 digitale ervaringen benchmarks Jaarverslag voor meer informatie over de cijfers achter het landschap van de digitale ervaring.
In dit rapport behandelen we:
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ON24 contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ON24 websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:B2B, Digitales Marketing, Vermarktungsstrategie


Meer bronnen van ON24

Hoe marketing en verkoop kunnen afstemmen in ...
Digitale marketing - en het belang ervan bij het stimuleren van inkomsten - is zelden belangrijker geweest voor organisaties van alle strepen. Maar...

Voorbij de virtuele gebeurtenis: hoe u het le...
In een tijd waarin bedrijven racen om hun fysieke evenementen om te zetten in digitale ervaringen, ontdekken marketeers dat niet alleen digitale ev...

2021 B2B Marketing Trends Report: hoe de mark...
B2B -marketeers hebben de manier veranderd waarop ze zaken doen, omdat digitale kanalen de standaardbenadering worden. Volgens een rapport van McKi...