Klantactiviteiten: zes best practices voor het verbinden van klantenservicebronnen
Leer zes best practices van klantenservice en operationele leiders voor het leveren van consistente klantervaringen, zelfs wanneer het onverwachte gebeurt. Zie hoe:
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Kundenanalyse, Kundenbeziehung, Kundendaten


Meer bronnen van ServiceNow

Denk verder dan traditionele CRM om uw klante...
Een van uw grootste mogelijkheden om een ​​superieure ervaring te bieden is via klantenservice, en traditionele CRM snijdt het gewoon niet meer...

De Total Economic Impact â„¢ van ServiceNow F...
ServiceNow® Field Service Management is een cloudgebaseerde oplossing die veldservice verbindt met andere delen van de organisatie om de efficiën...

AI en andere intelligente technologieën: 3 s...
Intelligente technologieën Krachten geweldige klanten en werknemerservaringen.
Kunstmatige intelligentie (AI) en andere intelligente technol...